18 juni 2016

Herinnering: Gemeenschappelijke campagneactie PvdA afdelingen van Nieuw West, West en Zuid op zaterdag 25 juni .

Beste partijgenoten,
Zoals u van ons gewend bent zullen we ook deze laatste zaterdag van de maand campagne gaan voeren.
Op zaterdag 25 juni houden de PvdA afdelingen van Nieuw West, West en Zuid een gemeenschappelijke campagneactie.
Het doel van deze actie is verbinding/contact maken o.a werkgelegenheid, huurtoeslag e.d.. We gaan dus ook deze drie stadsdelen met onze campagne verbinden.
We gaan fietsend naar drie pleinen, elk stadsdeel één.
We willen tijdens deze campagneactie die pleinen ‘Rood kleuren’ dus hebben we veel leden nodig die met ons mee willen gaan. Ook Mei Li Vos zal met ons optrekken.
De actie bestaat uit drie delen:
Drie pleinbezoeken, ( waar we ook rozen gaan uitdelen),
twee flinke fietstochten ( waar wij hoorbaar door de stadsdelen trekken)
en als belangrijkste: ‘de aftrap’ en ‘de nabeschouwing’, beiden in een etablissement (de plekken waar we de verdere instructie krijgen en waar we onze opgedane ervaringen uitwisselen).
Het programma:
Om 13.00 uur verzamelen we in Café Zurich (Mercatorplein) waar we aftrappen met een bakje koffie of een kopje thee.
Vervolgens gaan we om 13.30 aan de slag en verblijven we een half uur op het Mercator- plein.
Om 14.00 uur stappen we op de fiets en gaan via de Kinkerstraat richting Bilderdijkstraat en vandaar via de van Baerlestraat, de WillemSparkweg, door naar het Hoofddorpplein. Daar willen we om 14.30 de actie vervolgen.
Om 15.00 uur gaan we weer op pad en nu richting Osdorpplein. Dat doen we via de Heemstedestraat, de Plesmanlaan, de Louis Davidsstraat, Meer en Vaart, om de `Meervaart’ heen naar het Osdorpplein. Daar gaan we om 15.30 uur als laatste deze actie houden en we eindigen om 16.00 uur.
Daarna gaan we voor de nabeschouwing naar Café Serre waar we onder het genot van een frisje of koffie, of thee nog even napraten.
Mocht je alleen een deel van deze campagne kunnen kan je natuurlijk ergens aansluiten.
Mocht je niet kunnen fietsen, maar wel mee willen doen dan kunnen er vier mensen mee met de campagne auto, die vervoert de rozen en eventuele andere materialen
We zouden het prettig vinden als u van tevoren kunt aangeven of u mee gaat doen. Dan hebben we een beeld van met hoeveel mensen we zijn. Maar ook als u op het laatste moment besluit mee te doen bent u van harte welkom. Neem wel, als u die hebt, een rood jasje mee (er zijn eventueel jasjes aanwezig).
Voor contact kunt u mailen naar [email protected]
Laten we de zomer in gaan met een spetterende campagnedag!
Vriendelijke groet,
Denise Klomp en Mustapha Daher
PvdA

Waar ben je naar op zoek?